8 Jul 09, 19:51
zin: alalala..cutenye si kecik itu..
haha, ya lor. Geram aku tengok. Macam nak gigit. :D
8 Jul 09, 15:28
zin: haha..nie,link aku..hehe
Linked dear. ILY sayang. :)
8 Jul 09, 11:33
Raida: Aah la tk perasan camne le terlink org twice.. Haha..
Hehehe, its ok. Saje nak kcw awak. :D
8 Jul 09, 09:33
reen: u n fyra, r both cute la!! hehe. present yg dlm box tu, mcm ada gold
sey kat dlm! hehe.
Haha. I sengaje letak byk2 orang kawin nye maggar tu dlm box tu..hehe. :)
Thnks dear.
8 Jul 09, 00:38
zin: den i not your bestfriend lah...haish...so sad..
Of coz u are my dear.. :)
7 Jul 09, 22:34
Filanaomi: but u more cute hahahah
Hehehe
7 Jul 09, 22:34
Filanaomi: dear do relink me aites thx!!! www.welcomehomefilanaomi.blogspot.com
btw thx kak for the comment
Okie2,will do it soon aite. *muacks
7 Jul 09, 12:29
eff: hello jambuu!! (:
Hello cantik! *waves hand kuat kuat
3 Jul 09, 09:44
filanaomi: akak i love look at ur face!!so cute n pretty!!!
hehehe:):D ape je kamu ini. *cover face
2 Jul 09, 22:51
naddya: wahh bestnyerr dpt dukung baby newborn. hehe. i've always want to
hold fragile babies sey. keke.
Hehe, ya lor. I takot2 seh nak dokong baby fragile. Takot nnt I terpatah
kan leher die or wad.. :D
2 Jul 09, 17:18
janna: whats w the karangan. ahah.
Haha. I da delete. Macam merepek kan? I receive email. Then tkde keje post
kat blog. Haha.
2 Jul 09, 17:03
lynda.onn: its good to have a family bonding with ur partner darlg. hehe!
menrapatkan silatulrahim.
heeee! :D Aww, you're right my dear. I love family bonding! :))
1 Jul 09, 23:00
lynda.onn: anyway, ur post so entertaining. mcm awak yg berbual gitu.
heheheh! mcm liveeee! :) heeeeh.
Hahaha. Live on bloggie gituk! :D
1 Jul 09, 22:59
lynda.onn: the baby is cuteeee! tak sabar kiter. lol.
Hehe. I pn tk sabar nak tgk baby awak tau!! :D
1 Jul 09, 22:43
fyra: wa ai ni!
I love you more fyra!
1 Jul 09, 22:43
fyra: yanie maken lawa kau eh. i love the pics of u in black. first time
aku nmpk kau mcm kakak2. hehehehe
Haha. Ape aje kau ni. Kau lagi the kakak kakak lor :o)
1 Jul 09, 21:40
KLS: oh ku sungguh agree with u on m.fox!
Ya lor ya lor, M fox is freaking hot!
1 Jul 09, 13:55
syakir: hahahhaa...nak blang org buat aper??cari sendiri
ar...hahahhaa
Haha. Ape je member.
30 Jun 09, 14:52
janna: your work post, damn funny.
Hehehe. :P Orang bosan begitu lah.
Wednesday, July 08, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Search This Blog
Powered by Blogger.
YANIE*
Periot.
This whole saga is taking its toll on me. Its affecting my mood, my blood pressure and my feelings. I felt stuck for the longest time. I do...

0 comments:
Post a Comment